Software Service en Onderhoud

De modules voor Service & Onderhoud bieden u de mogelijkheid om snel en efficiënt uw klachten, meldingen en ander kortlopend werk af te handelen. Bij vaste opdrachtgevers zoals woningcorporaties en verzekeraars kunt u gebruik maken van slimme instellingen voor urgenties, vaste onderaannemers of bijvoorbeeld factuurlayouts. Binnengekomen meldingen kunnen eenvoudig worden omgezet naar één of meerdere werkbonnen voor de vakman of onderaannemer.

Planbord
Naar wens kunnen de werkbonnen middels een digitaal planbord worden gepland en naar het mobiele apparaat van de vakman worden uitgezet. U weet daarmee altijd of uw vakman op tijd bij de volgende klus kan zijn of dat hij nog een gaatje heeft voor een spoedopdracht.

Portalen en S@les/ KOVRA standaard
Uiteraard behoren portalen, het inlezen van reparatieverzoeken en managementrapportages ook tot de mogelijkheden. Hierbij ondersteunen wij de S@les/ KOVRA berichtenstandaard voor zowel de Onderhoudsopdracht als de Onderhoud status.

Onderhoudsopdracht

Voordelen

Volledige onderhoudshistorie objecten
Snellere afhandeling van meldingen/klachten
(Vaste) Onderaannemers eenvoudig en snel aan te sturen
Actuele status informatie voor opdrachtgevers
Eenvoudig inlezen adressenbestanden van opdrachtgevers